Followers

19 March 2010

~Anganku Musnah~

-Salam Jumaat... ish nak citer x nak nie huh...
biarlah nak citer la jugak...biar smua tau yang
aku sedang menangis dalam hati.wawawa.
.citer nye begini..pagi tadi abang dah janji nak bawak
aku lunch sesama lepas sOlat jumaat petang ni....
tapi tetiba aku dapat msg dia x dapat jumpa
+++++++
tengah ari ni...cOz dia terpaksa naik
Kuala lumpur dengan kawan dia ...huhuu.hu...
Orang cakap hari jumaat adalah hari yang
paling nikmat tapi aku..uhuhu rasa kecewa
sangat-sangat bila janji kiter dimungkiri...
penat jer aku berangan2 nk makan per...
+++++
aku ni pantang orang dah berjanji..
dah ler susah jumpa laki sendiri..
time2 cam ni lah nak bermanja2
tapi apa kan daya kan..ahhhhh..ahhhhh
+++++
kenapa lelaki nie susah sangat nk faham hati Pompuan..
susah sangat ker....kadang2 dOrang ni egO jer lebih hhu
(kenyataan nie tidak der kene mengene dgn Org lain)..
TengOk cini..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

TengOk dh ader Org merajuk dh..

No comments: