Followers

18 March 2010

~Intan PayOng ayer~

Ohhh sayang ku....
Dimana saja KO berada..disitu juga ada aku....
walO di tOlet sekali pOn...
tanpa kO aku tak bOleh nak buat aper2

tanpa kO rasa sunyi sedunia sgt2...

kO adalah yang paling istimewa dalam

hidup ku....


KO janji dengan are-ku k...

kO x kan tinggalkan aku lagi...

1 Minggu kO tak der disamping ku...

mkn x Kenyang,tidO x lena , Mandi x basah...

dasyat2..huh

rasa nyer hampa sekali...sampai ati

kO buat aku begini....huhuhu


mesti kOrang penesaran nak tau Buah ati are-ku kan....

jeng.jeng......


*


*


*


*


*


*


*


*


tadaaaaa


Ini la buah hati aby..amacam ok x..ala bOleh la sebagai penghubung dengan

Orang2 yang tersayang x gitu guest....kui3

Buah hati aku nie baru jer amik dari kedai cOz

tak bOleh nk On..x tau kenapa...SO aku bawak je p kedai...

antO kedai pOn bukan bOlih amik terus kene tunggu

1 minggu tueee....betOl menyeksakan....

Cos nya tau x Berapa?...

terbang la RM120.00 huhu banyak tu..saper nak kasi...

nasib baik huby nk bayar kan..kl nk pakai duit aku..jgn harap ler..huhu

3 comments:

Faizal n Fashitah said...

TimO kasey sObab kO lawat blOg aku. KO taknak follO aku ke? TakpO.. biO aku follO kO dulu yek? hOhOhO....

GeEy said...

tQ byk2..coz folow i..hehe...

GeEy said...

lain Kali Boleh la dtg Lg yer...HUHUHU