Followers

13 March 2010

~ Jln2 Mkn aNgin ~

Emmmmm...semalam aku tak tidur semalam.x tahu kenapa .. untuk mengisi kelapangan itu..der beberapa pic yang aku snap time Kuar makan semalam..
bzbzbzbz sibuk design blog..
tapi jadi sikit2 jer..nk tengok..tunggu..huhuh..
cantiknya tak seberapa sebenarnya aku sepatutnya pilih templat dulu..

+++++
so sekarang dah tengah jalan baru nak cari tempalate yang sesuai susah cikit ar..
tapi aku akan usahakan maksima mungkin..kl x der usaha.
kejayaan pun tak der la..semalam uda n pian temankan aku..
dorang pun sama2 tak tidur..buat apa aku pun tak tahu..

waallah hu alam..hehehe..so skarg aku nk siap-siap p keje lah..

+++++
korang bukan tak tahu aku punya bos tu macam mana ,
ada jer nak cari salah aku..walaupun aku tak buat salah...
dia akan cari jalan supaya aku ada nmpak buat salah..
huhuhu apa kan daya dah jadi kuli orang beginilah nasib ku..
huhuh,,,tapi syukur alhamdulillah..yg Jd Bos pu Huby aku Sendiri HUHU....
+++++



Wgh....abi N my Huby pengarang Jantung ...huhu


Eh Minah Sowang Ni pun x nak lepaskan Pluang jgk....




My Huby Posing sakan Tue.....

1 comment:

GeEy said...

gege...tau x per...