Followers

24 March 2011

Pesta Layang-Layang sedunia...

Bismillah...
Pesta layang2 sedunia dulu seingat aku nama nyer pesta layang2 antarabangsa..tahun ni dia da tukar sudah...Berapa haribulan ek aku pun dh lupa...ah lantak la tapi yang penting aku pergi la jugak temasya yang dihadiri perbagai bangsa,negara, kaum dan warna kulit yang berbeza2..

Pagi2 llagi aku bangun p erobik dulu kat Tasik..aku p dengan Kak NOr (Manager HR SW)..kire Bos aku la ni..tp dia Ok cuma time keje dia garang sikit..tapi kat luar sporting habis...

Habis erObik kak NOr amik aku kat Umah dan p Tasik balik dengan naik kete dia...

Sampai jer sana..tempat pertama sekali kami tuju adalah kedai tOpi kOboi..huu..anak kak NOr dari tadi lagi asyik merengek jek....ala anak sorang layan jer la..yang dua orang lagi duduk asrama..
.
Aku suka amik gambOr anak kAk nOr sowang ni ..memang pandai pOsing caya la deQ.....

TengOk.. Celah Pokok bunga orang pun sempat lagi ambil gambO..sabor jer lahhh

Kak Nor n Buah Hatinyer

Me and Kak Nor dengan Posing maut punyer...hahaha

No comments: