Followers

25 April 2011

*Blogger add Yahoo akan terdelete*

Bismillah.......

Dari pagi tadi aku nak post aku punyer n3 x dpt2 knp yek…eeee benci2
….per yang patut aku buat ni tolongggggg….huhu
Biase tak macam ni pun dah la sekrang aku tengah free..nnt kalau dh bz x dpt aku
Nk pOst kan N3 yang x der sehebat mne tapi…n3 ni bila aku baca balik blh jadi lawak plak…kl ouls menyampah lantak r…huhu saper suruh baca hahaha..jangan mare nanti cepat tueee..

Sebenarnye aku Cuma nak cakap sape yang masih menggunakan
address yahoo untuk masuk ke blog akn automatik akn terdelete ..aku dapat info ni dari whiteymomy betOl ke tak kite tgg la 25 June 2011..kalau tetibe jek korang cari blog korang tak dek korang jangan salah kan aku..sbb aku dh bg tau awal2 key…huhuhu..aku pun lom tukar lg ni..
sbb suka duka aku bertahun.. semuanya kat dalam ni …kalau dah hilang nanti jangan harap aku nak berblog g…wawawwa….

No comments: