Followers

25 April 2011

* Siakap Di ats Darat*

Bismillah dan salam sejahtera…

^_^ Hey salam Monday,
N3 kali ini mama ingin stOry weekend kiteee..hari sabtu mama banyak luangkan waktu bersama mu..melayan kamu, mandikan kamu, mendengar celoteh dari kamu jugak…walaupun mama tidak faham apa yang kamu katakan tapi mama tahu mesti kamu nak report macam2 ngan mama kan…Ngak ngak ngak ngak….ish ish kecik2 dah pandai komplen mcm2 yek…anak saperrrrr ler ni…huhu..Papa cakap kamu dah pandai cakap Indon dah….(Papa perli2 mama la tu)….sbb mama ari2 mmg tengOk sinetron Indonesia dari kol 7pm sampai la kol 12 malam.iaitu citer “putri yang tertukar” dan Citer “Anugerah”…episod pun dah jejak ratusan tak silap den dah hampir 500 episod kot…

Petang Ahad, papa dah janji nak bwk kiter jalan2, tapi…

Papa: Mama, malam ni tempat keje papa ada bt mkn2..nanti mama dok umah ngan Irfan yek..
Mama: emmm (buat2 merajuk)

Papa: nanti papa bwkkan makanan k..
Mama :emmm (still lg bahasa yang sama)

Papa: Ok petang ni jumpa…
Mama : emmm..(haha mesti dia dah gelabah..sbb dia tau mama merajuk la tu)

Tak lama kemudian papa dia Kol lagik..

Papa: Mama , mlm ni siap2 nnt pas shoping2 ikot papa p makan2 company belanjer makan seafood gitu….
Mama: Ok papa,

Baru la aku sengih cam kambing dapat bunga haha….berjaya jugak akhirnye tektik aku kali ni..haha
Ade ker patut nak tinggalkan aku berdua jek kat umah…patut ker..ish2 x patut x patut…..aku bangkang 100% tau…Pada hal aku x kesah pun dia tinggal kan aku sbb aku tau tau jer la Irfan ni mne boleh bwk jalan jauh2 nanti balik umah mesti meragam…x cukup tidur..anak mama ni memang mcm2 r…huhuh..

Wassalam…



No comments: