Followers

06 May 2011

* Khusus Untuk Mzz N *

Bismillah......

N3 ni aku nak tujukan pada Mzz N.. Dikesempatan ini aku mengucapkan jutaan terima kasih pada Mzz N coz banyak menolong aku selama ini....Disaat aku kesusahan dia tampil menawarkan diri untuk menolong aku...walaupun disaat itu dia pun ade masalah tapi dia tak lokek untuk tampil memberikan pertolongan....

Kalau tiada Mzz N aku mungkin tak kan der Irfan dengan ku sekarang.. Oh tuhan terima kasih kerana kau mengirimkan Mzz N pada kami....

Oh yer Bulan April lepas Mzz N telah melangsungkan majlis pertunangan dengan jejaka pilihannya...Tahniah semoga anda bahagia ke akhir hayat..INsyaallah...aminnnnn

Mzz N
aku tak kan lupa jasa2mu dunia dan akhirat pada kami...

p/s: aku der mintk pic pertunangannya..tp dia ckp malu la plak....x per lah nnt kl dh dia bersedia aku akn kenalkan dia pd uols ....

(ini sekadar Gambar hiasan tak der kene mengene dgn N3)

No comments: