Followers

03 May 2011

****Loving Me***



Bismillah

semalam aku tak boleh tidor, perasaan rindu membuak2 rasenyer pada Irfan entah knp... mungkin aku terlalu ikotkan perasaan coz aku der tgOk satu drama yang mengisahkan ank kandungnya diculik dan terbunuh semasa ingin menyelamatkan si bayi ter sebut...

Korang leh bayang kan tak kala terjadi kat family kter cam tu...aku tak abis fikir mcm mne dorang leh bt cm tu ke atas bayi yang lom mampu merangkak lagi.(Pengarah suruh.... hehhe).aduhhh aku plak terbawa2 ngan emosi..sampai kan aku tak dapat lelapkan mata.. bagi memastikan Irfan x der paper...

Aku bukan aper..risau pun ader jugak sbb Irfan selalu jek muntah..walaupun kte dh tepok2 belakang dia..still jugak muntah2....ish2 ciannyer anak mama ni...Korang der rase tak perasaan cm aku ne... perasaan yang x mau jauh ngan anak..walau pun sesaat.....




IrFan mama sayang kamu.....wawawawaww

No comments: