Followers

25 May 2011

:: Sakit Pipi ::

Bismillah

Adoiiii...Ini lah penyakit yang aku deritai sejak 10 tahun yang lalu..kalau aku stress jek mesti penyakit nie datang menyerang .. uols kalau tau per penyakit ne kongsi2 lah.....tak tahannnnnnnnn....

Tahun 2005 ader gak aku p jumpa pakar sebab time tue mmg kritil bangettt...simptom2nyer adalah:-

1) Pipi aku x boleh kene tekanan yang kuat contohnyer air,angin...kne cium pun x blh huhuu
2) Ketawa ,dan mengunyah makanan pun pun boleh sakit....segala aktiviti semuanye tergendala.huhuh
3) Uols leh bayangkan tak kalau tak dpt gosok gigi..aduyaiiii derita woooooooooo
4) Muka yg sebelah kanan akan mengeluarkan minyak yg berlebihan..ini menyebabkan potensi untuk jerawat tumbuh memang tinggi..
5) Muka Aku mula bau acam2 sbb x dpt nk cuci dan tumbuhnyer jerawat yang bernanah...
6) Setiap kali berdenyut air mata mesti akan meleleh dengan sendirinya..

Help meeeeeeeeeeeeeeeeeeee........huhuu..

No comments: