Followers

24 May 2011

:: SeHari Bersama Suhaida ::

Bismillah...

Tanggal 21/3/2011 (Sabtu) first time Irfan aku usung sane kemari sempai JB sne...pd mulanyer mmg nk tggl jek tp berat hati sbb satu minggu dh Irfan dok ngan umi dia..x kan hari minggu bersama ngan Irfan pun aku nak letak dia umah umie..nnt x pasal2 Irfan dah tak kenal mamanyer..huhuh tak sedey aku nanti..wawawa

8.30 pg sue awal2 dah sampai umah ..amik den dan teros p angkat sumpah dan p Angsana (pejabat Setiausaha Kerajaan Johor) tingkat 3..bKn main la ek berjalan ..hahaha..

Tapi sebelum tu..mama der habak kt papa yg esOk mama nk jalan2 dengan sue..tapi stoller x der.. kebetulan papa balik keje kol 10 malam...mana mau cari itu stroller..nak pinjam x sampai hati..sO anisiatifnyer kami p Pasir karak JB..beli stroller untuk sementara waktu...semata2 esok
nak p Jalan2 haha...

Cian papa..papa ari sabtu terpakse keje So..mama n Irfan jer la yang dapat jalan..Sori yek papa...
nanti kalau papa cuti kte Jalan2 tengok wayang..bawak Irfan sekali...yihhhaaaaa

Ha kt sini aku nk citer sikit Model aku hari ini iaitu Cik Sue kiter Sowg ni... Perggghhhhh wanita yang berwajah ayu ni ..ala2 melayu terakhir ni mmg suka Posing habis.. dia Posing mcm mana pun semua cun ah...Lg satu apa2 pun dia Pakai semua nyer masuk ah... cuba kalau aku yang pakai perggghhh macam org mati laki la jwbnyer...

Makan Popia X henggat lor.........

Ini gambar time makan ABC kt bwh angsana..dia punyer ABC mmg best r..smpai licin aku kerjakan dengan sue.. sebelom kami hemtam ABC ..sue dah order Rojak Asma dengan Popia Gulung..aku lak makan nasi padang... pastu penutup cerita itu yang ako order ABC Special..betol2 enjoy lah..
BesOrrrr Punyerrrrr


Tak Mau Ketinggalan Nak Posing ...ngengeee

Pas makan P tesco lak ..der barang nk beli katanyer..pastu 2 p Taman Air Biru lak... adOi..patah pinggang aku satu hari berjalan bawak Irfan nih...ssh jugak Kalau berjalan kalau Papa dia x der..huuhu..

Tak per lah lain kali bwk papa dia plak lah..hahaha..seriiiiiiiiiikk.ngeeeeeenge


Cian Anak Aku Panas2 pun Boleh Tidor...

No comments: