Followers

09 May 2011

* Selamat Hari Ibu*


Bismillah...

Selamat hari Ibu kepada smua kaum2 ibu sedunia......kalau aku nak sebut semua nama rasa sampai esok tak habis ni....Oleh kerana Ibuku sudah tak ada di dunia ini..Hanya doa dapat ku sampaikan, aku doakan ibu berbahagia di alam sana..anakmu sentiasa mendoakanmu agak ditempatkan di kalangan orang2 soleh dan solehah...

Ya Allah sampaikan salam ku buat ibu, sampaikan juga doa2 ku selama ini, Doa seorang anak akan membahagiakan ibu di alam sane .Insyaallah..Ya allah terima la doa2 ku agar ibu ku aman dan sejahtera di sana aku adalah satu2nye anak nyer..tiada dua, tiada juga tiga,

Jika tiada ibu, tiada juglah aku
Walaupun ibu meninggalkan aku 7 tahun yang lepas, masih terasa lagi kehangatkan pelukannya .Oh Tuhan kasih sayang anak di bawa mati, Ibu tatang aku bagaikan minyak yang penuh ..sebagai ibu tunggal aku tau betapa perihnye ibu membesarkan aku..begitu hebat dugaan yang mendatang ibu tetap tabah menghadapinya.....

Aduh rasa hati ini Pedih bila mengenangkan tiada ibu disisi..Allah lebih menyanyagi ibu..kerana Ibu yang terbaik sedunia...

Ibu...
sekarang anakmu sudah besar,,
anak mu sudah berkeluarga..
sudah mengenali erti kehidupan

Ibu
Anakmu sangat menyanyangi mu
anakmu amat merinduimu..
Oh tUhan
Hati ini sakit sangat..
tapi apa kan daya aku tidak mungkin melawan takdirmu
Ya Allah.....

Alfatihah kepada ibuku Hazimah Bin Yusoff ..amin Ya Raballalamin

No comments: