Followers

27 May 2011

:: Terpotong Kulit Kuku ::

Bismillah


# N3 ne dah banyak hari aku perap dah naik kering okkkk....


# Citernyer cmni...bs Irfan mmg sowg yang pembersih ..n rajin orgnyer..kalau der kuku irfan panjang cepat2 dia potong x tunggu sampai berhari2 ok..itu la yg aku perhatikan sejak dia jaga Irfan.


# Tapi hari tu malang tak berbau, tak tau la mane silapnyer...tanpa disengajakan..bukan stakat kuku yang dia potong..dengan kulit2 kuku sekali dia potong...adoiiii...cian kat anak mama kan..


# BS dah gabra takut kne marah ngan aku..balik keje terus dia kaborr..so pas ni dia dh seriiiikkk nk potong kuku Irfan....plakk daaaahh..huhuhuh


*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


# Aku lupa nak snap jari Irfan yg terkopak,,tu..

skrg dh Ok dh ..letak minyak gamat...


X citer pun kat En.Papa..takot dia marah nnt..

2 comments:

Ms Fai Ayie said...

comelnye ifran ni...alahai,ciannye jari terkopak...

jom singgah blog fai
http://fai-ayie.blogspot.com

Abby said...

tu la pasal tapi..biase la..bb kl x dok diam senang sgt ter kacip kulit kuku dia kan lembut....