Followers

19 October 2011

•●♥ ! (◕‿◕) ♥●• Mak Jan MulOt Longkang..

N3 kali ni adalah adegan2 meluahkan perasaan
 tak tau nok kabor ngn sape...
Mok jaoh..nk kabor ko tOk laki jauh 
skali nnt dia ckp pe plak pasal aku...


bior ler aku pendam sendiri dan menjadi rahsia
hidup aku sendiri...kalau di luar sne ader ter 
perasan N3 ni bt2 x nmpak jek...


Sebenarnye den ngah x puas hati ngan Mak Jan sorg ni ...
.dah lame dia dok ngate blakang ... nasib baik lom 
terserempak lg dengan dia kalau x memang 
pecah muka dia aku kerjakan...sedap mulut jek 
cakap aku yang bukan2...x per ari ni ari ko...esOk2 tengOk r...


Mcm la aku x tau dia punyer live cm ner...
kl aku kecOh skejap jek citer ni tersebar 
bior pdn muka muka ngn Mak jJan tu....bior dia tau malu sikit...
Pompuan tu bt r cr pompuan ni x depan jek berlagak alim ..
belakang bau taik r....huhuhuhu...
(sedap kan kutuk2 org kan hehhe)

No comments: