Followers

09 November 2011

~Apa dah jadi dengan aku~

Kenapa!...Kenapa!...kenapa aku jadi macam ni kenapa ...... entah kenapa hari ini membuatkan aku tak keruan aku x tahu.....perasaan sedih, marah dan bermacam2 lagi perasaan yang timbul dalam diri aku hari ini..yang mencadi mangsa semburan ak...

 saper lagi kalau tak huby aku....huuhu cian kat dia sampai merajuk2 dah tak tahu aku nak pujuk macam mana kadang2 malas aku nk pujuk dia..mengalahkan popuan kalau merajuk...dia punya rajuk nnt buat aku sakit hati dan makin mneyampah pada dia....eeeeee.....mungkin stress pasal excident yang berlaku semalam....hua....abih duit aku kene tipu dek bla..bla..bla.....aku yang bodoh ni percayalah yang apa yang dia janjikan itu......

Walaubagaimana pun tapi kenapa aku harus melempiaskan kemarahan aku pada laki aku sendiri.....huhu cianya nyer kat dia......tapi per bOleh bini kO dah besO kepala agaknyer kOt....

Ya Allah bantukah hambamu ini ya Allah.....

No comments: