Followers

05 November 2011

Pak We, Mak We, N En.Polis



Sepasang Pak We - Mak We tengah memandu di highway Ayer KerOh telah di tahan Polis

Pak We : ada apa masalah encik ?

Polis : anda di dapati memandu melebihi 110km/j
PakWer : mana ada encik, saya cuma pandu dalm 100km/j jer...mungkin meter saya rosak kot...
MakWer : abang tak baik tipu polis tau,....tadikan abang pandu lebih dari 150km/j

Polis : sya juga akan saman encik berkenaan lampu brek encik tidak berfungsi...
Pakwe : Yerker lampu brek saya tak berfungsi ? saya tak perasan encik..minta maaf, nnti saya betolkan..
Makwe : abg,..kan abg dah tau berkenaan lampu tue rosak 2 minggu lepas...saya sendiri beritahu abg.
                  
Polis : saya juga akan saman encik sebab encik tak pakai tali pinggan...
Pakwe : saya baru jer bukak encik....masa encik tahan saya...
Makwer: Abg nie...kan ang tak pernh pakai tali pinggan..tak baik tipu encik ni..

Si pakwer yang tak tahan dengan kerenah makwer dia terus melenting....
Pakwer : diam ler ko. semua ko beritahu polis...ko nak aku kne saman apa?...lurus banggan betul ko...budusss, aku tepok paler ko kang.....

Polis : cik, selalu ker PAKWER marah cik macam nie???
Makwer : tak ler ...dia jarang marah saya...kalau marah pun masa dia ISAP GANJA jer...
 .
p/s: jangan cari makwer mcm ni..hahahaha...

No comments: