Followers

17 February 2013

~♡♥Bertkr pasangn lg kli ke2 dlm sethn..♥♡~

Bismillah.....
Aku tak tau nak citer dari mana..tapi yang
Aku rasa..yang aku pikir cam tk masok akal plak yer la...
Sekian lamenyer ku tak der teman rapat br sekarang
Aku rasa dihargai...tapi ku sangka cerah sepanjang hari
Rupanyer hujan di tengah hari.....

YA Allah....
Kenapa begitu kau begitu cepat merampas dia dari ku.....
Dari bulan 5 2012 hingga 17.02.2013...
Aku di pisahkan dengn dia..oh tuhann...
Tabahkan lah hati ku menempuhi dugaan ini...
Aminnn...

errrrrr buruk nyer posing he3

Pic Time p mkn kt snibOng...

Posing ne lawo kit kan kan....


Aq x tau pas ni cmne hubungn kami...
Aq ne jenis cept sgt kecik ati x tau x knp...
Mgkin nk datang bulan kot hok2...
Tapi nk bt cm ner mmg aku ne cm ni bt cm ne...
Aku hrp dorg x penh jmpa blog ne...
 Biar r jadi rahsia antara aq n korang yang
Baca blog aku yang entah paper ne..

No comments: