Followers

16 March 2010

~ Api Cemburu ~

cEMBuru...

Adakah sihat kalau kiter cemburu dengan Huby kiiter..tapi apa-apa pun perasaan ini rasanya sudah sebati dalam hidup aku..cian kat huby aku..huhu..aku ada baca satu artikel ni..jom kiter kongsi sesama k...

+++++


Cara2 menangani cemburu:...


TOleransi..

Bersikap tOleransilah terhadap pasangan.Jika wujud satu masalah, bawa berbincang secara baik dapat diselesaikan. Jangan bertindak menyalahi pasangan dan menghukum mereka secara melulu kerana sebagai manusia biasa, kita memang tidak dapat lari daripada masalah.

++++++


Kawal Rasa MarOh dari terOs Mmbara...

Ras marah akan berapi-api jika diasak Oleh pasangan. Sebaiknya, belajarlah bersabO krn tiada siapa yang akan neruntung kecuali anda berdua kerana anda masih saling sayang menyayangi...

++++++


BelajOr dari peristiwa lepah...

KalO sblm ni hubungan kiter pernh putOs angkara cemburu, SO ambil pengajaran. Ingatlah peristiwO LamO...

+++++


HOrmati diri pasangan

Sikap HOrmat meghOrmati sngat ditOntOT dlm perhubungan. Lagi kitO Menghormati dirinyO, lagi diri kitO akan disanyangi. PercYolah kalau kitO menghOrmati Orang lain , diri kitO jugO akan dihOrmati...

+++++


Imbau MemOri cinta,,,

Ajak juga pasangan mengenang kembali bagaimana kiter bertemu, bagaimana anda mengharungi hari-hari terindah dan bawa pasangan semula ke tempat yang disukainya. Secara tidak langsung mengembalikan nOstalgia buatnya...

++++++

Pergh kalau la ku dapat buat semua yang kat atas ni.huhu aku lah wife yang balik happy kat dunia huhu.....huhu aku akn belajar agar my huby x derlah terkemut jer stiap masa, hehe faham2 jelah..huhu..

No comments: