Followers

24 March 2010

~ Maafkan aku Sayang~

Hari demi hari semakin berlalu, usia aku makin tua..tapi cinta aku pada huby tetap
utuh macam2 dulu lagi...time2 bercintan-cinton .rasanya makin berbunga2 cinta kami sejak dua menjak nie....walaupun saban
hari bertengkar, bertumbuk, merajuk, marah sana marah sini, pinggan mangkOt terbang sana sini...
tapi cinta kami makin kuat. ...sejak aku keluar dari rumah pak mertua kesayangan
aku..aku rasa baru lah dapat menghirup angin-angin cinta dari diri huby rupa2nya rOmantik habis mamat nie..
Oh terima kasih Tuhan.. Dek peristiwa yang menyakitkan rupa-rupanya
disebaliknya ada kenikmatan yang aku tunggu2 selama ini..
semasa aku tinggal kat sana, aku tak pernah pun dapat merasai kebahagian
dalam berumah tangga..Benci, bosan, marah, sedih semuanya ada...
+++++++
++++
+
SO aku ambil keputusan untuk pindah,
walaupun dilarang keras Oleh huby tapi apakan
daya aku sudah nekad...aku lah manusia
yang paling degil didunia pada masa itu....

Walaupun aku keluar dari rumah ayah, aku
tak pernah mengabaikan beliau

tapi aku tak mahu ada orang ketiga
dalam perhubungan aku n hUby....

adakah aku memetingkan diri sendiri atau hipOkrit...???

p/S:Sayang..disini ayang nak minta maaf diatas segala dOsa ayang terhadap
abang dan juga keluarga abang. Tapi apa yang ayang buat selama ini adalah
kerana menjaga kebahagian rumah tangga kita...
harap2 abang faham...huhuhu


No comments: