Followers

05 March 2010

Sakit Kepala...

Hahahha,,,saper tu cuba teka...ini lah bucuk bacaing aku...hehe..


OH ....tuhan sakit tol la kepala dok asyik pikir pasal aku punya plok ..cm ne dorang bt ek..cantik2..aku punya design cm serabai jer..aku x tau nk mintk tolong saper..perasaan aku de hepi cikit pe tak nya baru dapat gaji..tp x leh amik lg..coz date cheque 08..ari ni br berapa?..o3...lg 2 ar br leh amik..aku x atu la apa yang aku tulis ni leh wat msk blok or x?...per x nya nnt org baca mst dorg gelakkan aku hhuhu..waduh2...macam maner ni..lagi aku nak buat ni..server dah ler lembab nak mampus..tak leh tahan aku..asyik jem kl nk up load foto...foto aku dh ler berlambak..nant kl ilg lg susah..beb..hah


Tp kebanyakan yang aku baca semuanya berkaitan hububgan dengan orang lain...yer la kiter kan tak baik mengata org lain..aku selalu ingatkan diri aku sndiri..sebelum mengata orang lain baik cermin diri kiter dulu..sat ek nant kte sembang nak break fast jap..huhu..lapo la plak..aku nk amik pinggan n gelas kosong abis aku melatak dh...huhuh...bior org tahu aku ni makan kuat haha...ala aku x bagi tau pun org still tau coz badan aku kan gemuk haha..alhamdulillah apa yang kurniaan allah aku syukur sangat...walaupun badan aku gemuk.tapi aku dikurniakan dengan sepasang mata yang cantik gitu...wah wah..puji diri sendiri sioot...

No comments: