Followers

05 March 2010

Kenangan........dengan Mr Z

Bismillah...


Nak buat paper jangan lupa dengan Tuhan ek..hehe..sajer jer nak cakap cikit hehe..gambar kat atas tu aku amik masa aku dok lepak kat tempat yang sudah lama jadi kenangan aku dengan Z....kat mana la Z sekarang...aku mengenali Z kt cini ler..rindu bangat ..tapi kan daya kami tak akan mungkin bertemu atau berhubung lagi buat selama-lamanya.coz dia langsung tak ingatkan aku lagi, sejak kami berpisah tahun lepas..


Ramai kenalan aku dia sorang jer yang tahu hati budi aku n menerima aku seadanya...n seorang yang prihatin jugak..aku tak mungkin akan lupakan dia walau apa yang terjadi....






Best nyer kl hati ini setenang tasik huhu



Tempat ini lh menyaksikan segala cinta kami selama ini..tasik inilh menjadi saksi kami...huhu jiwang siot...kalau aku dapat jumpa z..tengok tasik ni pun jadilah ..nak buat macam mana orang dah tak nak jumpa kiter,....tak kan kiter nak terhegeh2 plak..kn kiter ni popuan so perigi x leh p cari timba haha..coz perigi xder kaki...haha...



1 comment:

gee said...
This comment has been removed by the author.