Followers

03 March 2010

Sewaktu Menunggu Mu Balik Kerja....syg


Bismillahirohma niroh him......

Syg...Sekarang ayang tengah tunggu abang sayang..tapi sempat lagi dapat idea nk tulis dalam blog nie...sambil2 tunggu abang perasaan aku bergolak sekali perasaan takut dan seram sentiasa menyelubungi hati aku kot-kot terserempak dengan z..selingkuh ku dulu...

tapi aku mintak tak der lah jumpa dia lagi...aku perlu lupakan dia untuk selamanya aku buat semua ini bagi menyelamatkan rumah tangga aku yang baru jer setahun jagung...

+++++

Walaupun jauh dalam lubuk ati ku yang paling dalam nak sangat jumpa Z.....hehehe...nakal jugak aku ni ek...kl Huby tau wife dia stil teringatkan Z...mesti dia bengang giler..7 hari 7 malam mesti tak nak tegur aku...bukanya aku tak tahu perangai huby cam budak2....mati aku di kerjakannya nanti....

++++++
Sambil2 tunggu huby banyak plak yang ada dalam kepala otak aku ni......baik aku cepat2 tulis...sat gi ilang plak....dah ler dalam blog aku nie..still lg kosong.. penuh dengan sarang labah2 heheh...kalau orang tengok blog aku ni..hish malunya .x tau le nak le nak letak kat mana ni...aku simpan dalam kocek je lah.x malu cikit huhuh....




Sebab tu ler slma aku buat blog aku tak kasi tengok dulu..bila dah lawa cikit baru la aku kasi tengok k....setakat ni aku sowg jer..wakh..wakh.....oh tuhan idea datang mencurah-curah kat dalam kepala otak aku ni..kl time dok depan komputer nk tulis satu hampeh pun tak nk kuar hahaha.....sajer jer time tgg huby kuar ni..ramai plak mamat esem..time tu la.idea giler2 datang....huhuhu dasar otak blu ray...hahah

++++++


kekadang aku blh ketawa sesorang ni..pe tidaknya mcm2 nk tulis tapi satu pun tak jumpa hujung pangkal hehe..anak saper yang malang ni..sekarag dah 5.59 ptg..sat lagi hugy cyg nak kuar..kalau dia nampak aku dok main-main hst mesti dia inagt aku dok msh dengan saper2....last aku gak yang kene pujuk..malas btol aku nak buat keje cam tu.. tak der untung lansung....huhu....slamt smuanya....amin..........


Komen Jgn x Komen Hhuhu....

No comments: