Followers

05 May 2011

* Bikin Gua Panas aja*

Bismillah

Statement kasi panas

Ya Allah.. terkejut berok sekali bila terbaca statement yang dikeluarkan oleh kawan aku yang aku dh anggap cm adik aku sendiri...

Tapi bila aku pikir2 kan balik..orang yang lom jadi ibu mmg dia tak kan rase cam yang aku rase sekarang...perasaan kasih sayang aku pada anak aku .. memang tak berbelah bagi sekarang .. kekadang huby pun jeles...BUkan stakat pd skype jer aku letak gambr Irfan tp pd dekstop komputer aku letak fotonyer .. tapi yang paling penting dalam hati aku sentiasa ada Irfan..

My dekstop

Kasih sayang ibu kepada anaknye bukan lah ingin kan balasan ..kalu dia besar kelak dia jadi orang yang berguna..Alhamdulillah tapi kalau sebaliknyer .. kiter pikir2 kan lah dimana salah kiter selama ini...
Ini Steatment yg aku reply

No comments: