Followers

03 May 2011

** RestOran Fadzilah Hilangkan Poning**

Bismillah .......
For Reader...cOti 3 ari aku tak kemana pun asyik Dok memerooot kt umah jek..tau knp?..abg keje la..nk kuar x best plak abang tak der.sO sebagai isteri solehah aku dok umah n jaga anak huhu ....tapi sebagai upah..ehem ehem jgn pk yang bukan2 plak tau....abang belanje makan ler.terubat sikit poning2 lalat aku dok memerot kat umah ..Pas Abang balik keje dia bawak kami ke tempat ter sebut:-

Tempat : Restoran Fadzilah
Lokasi : Taman Rinting

Tempat nye no bad ..blh la macam2 ada.sedap2 pak tu....RestOran ni dari kami belom kawin sampai sekarang ..aku tak pernah bosan pun.. tempatnye ala2 romantika gitu....sesuai la ngan aku yang berjiwa kacau ni hehehe


My LoVe

Anak Mama Dok diam2 ek mama Nk melatak jap...huhu



2 comments:

MOMMY CGG said...

comel anak mama:)

Abby said...

TQ CGG . hehehe (alamat kembang den punyer bontot heheh