Followers

11 May 2011

* Bowling Part 2 *

Wauuuu..best tau p main bowling…termsuk hari ne dah 3 kali aku p trining..tapi point x der r memuaskan sgt paling tinggi pun dapat 73 points..klo uols malu ak...huhu..Hari ni p lagi.. next N3 aku citer baper point aku dpt k....entah la nk ckp pun malu juga sebenarnye tapi x per lah..sekadar berkongsi2 suka duka kan...huhuu

Knp aku suka main bowling :-bila kite baling bola, rase kiter punyer masalah pun pegi sme.. pas tu kne pin..perghhh rase hilang segala masalah.....Pastu dapat plak ketawa ramai2...so dpt la tengang2 urat muka...boleh bt awek muda…Bila main peluh jugak keluar..so rase fresh gitu...

Lagi 2 hari pertandingan bowling..ati2 aku makin berdebar2 mengenangkan step aku msih lom stabil lgik...Oh Tuhan berikan akn kekuatan untuk buat yang terbaik untuk game tu nanti..kl x malu tau…x pasal2 kne boooo nnt…huhu…..

No comments: