Followers

10 May 2011

* Sam & Islam *


Bismillah....

Eeeee boring tol la melewati saat2 begini...belom lagi 1 hari sam x der..rase sunyi sangat kalau tak, kami asyik bantai ketawa jek..Dorang pun heran per la yang kami ketawakan...sam walaupun muka nampak ganas tapi hati yer cam popuan .cepat tersentuh..

Kl dia bercerita.aku memang tak pernah kering gusi kalau dengar dia berceloteh.....almaklumlah kami berdua ni sll terpinggir la katakan..sbb tu la apa2 hal yang berlaku sam mesti cerita ngan aku ....cian kat dia..aku jugak...

Aku pernah tanya dia ..per pendapat awak tentang islam?...Dia jawab..islam Ok cuma aku malas nak sembahyang...ish2....

Tapi apa yang aku terkejut dia sebut alhamdulillah bila dia sedawa.. aduh lame2 sam kat company ni der juga yg masuk mualaf ni..tp itu x terjadi sbb sam hanya kt sini 14 minggu jek...

Kalau la aku dapat bawak sam ke jalan yang diredhai Allah..pasti terkejut semua orang...hehe

Dalam dunia tak der yang tak mungkin bg Allah swt....

No comments: