Followers

27 May 2011

:: Meronggeng Di KFC ::

Bismillah...
salam Jumaat..kalau jumaat biasenyer hari yang paling mengembirakan dan hari paling semangat..tau knp...? emmmm x per lah kte citer lain kali huhuhuh... tapi hari ni aku btol2 blurrrr banget....pk jugak per yang sampai aku jadi cm ni..pusng kanan x kne...pusing kiri x kene...aku baring lagi la x kene yg kne mungkin pelempang dr Bos aku huhuhu....

Apa pun ...Mereka2 disisi aku telah memberi aku semangat..aduyaiii..Tq kwn2 sume...cayalah...ape x bahagianyer..dorang belanjer aku mkn KFC ..Tq Sheila n Suhaida..nanti gaji akk belanjer korang plak yek..gaji yang tahun keberapa akk x janji ler... apa pun jgn risau la...aku bukan suka amik kesempatan pd kawan2...k...

Ini pic yg aku sempat snap time meronggeng kat KFC td...


X agak2 Mek Su ni nk minum sos tau r laporrrr....huhuh


Cayalah sheila....

Haaaa bt per tuuuuu pantang betOl nmpak boTol
sos mesti nk melatak punyeeer



Gigi ti cover2 sikit....no







Hai ckp nk diet....



Mami apooorrrrr..



mioewwwwww...











Sempat lagi Posing ngn Abg2 kan...huhu




Control Hensem la plak...



No comments: