Followers

27 May 2011

:: Sehari Bersama Cik Na Part 2 ::

Bismillah.....
Sambung yang Part 1 punyer...msih ingt kalau tak ingat clik sini....Berapa panjang da citer ni kan hhu..harap uols tak boring lor dengor i membebel ni kan...buat2 dengor jer pun ok gak..hehe boleh gitu lak..

Jalan dengan na mamag serOnok tapi Gee plak yang rase kurang senang sebsbs sepahkan kete dia dengan barang Irfan aduyaiii....menyesal pun ader x beli beg untuk letak susu2 Irfan...sOwi yer Na...

sehari rasenye cm sekejap jek berlalu..dalam Kol 3 petang kami p main bowlingggg..mulenyer dia ajak2 p "Diva"tau x tempat per...hehehe..itu tempat karoake la syg....tapi disebabkan aku sejak azali lagi mmg x pandai nyanyi so pilihnyer p bowling la..Lain amli kte p karoeke yek na..I temankan..huhu

Cik na kte ni mmg terer main..power r na...walaupun bdn nyer kecik2 molek tapi setiap balingannye mesti kene sasaran..malu den tau...

Disebabkan aku dah kalah so malas nak citer panjang lebar hahaha...lepas bertarung di gelanggang bowling ..perot pun laporrrr plak...adoyaiiii..wet dh bis plak ni..So yang jadi mangsa kne belanjer saper lagi..cik Na kter ler.....ngeeengeee...

Makan soto lagi aku kali ni..mmg x bosan..soto Kg pasih Puteh..kan aku pernah p kan...huhu ni kali ke 2 Gee ..pergrghhh makan memang x henggat la.sbb lapor kot hahaha...x senonohkan aku ni.

ok la aku nk blik ni
babai..c u gen..uikkkk


pas main bowling leh terus terjun ni...wau...
Posing ngn my loverly

emmmm ucuknyer okeeeennnn...

No comments: