Followers

01 April 2013

:-) BULAN 3..bulan Gadoh2 :-)

Sekadar iklan ...hok2
Lepas satO2 aku bt hal...
Per r nasib aku ne..bulan 3 banyak tinggalkn kenangan 
Yang pahit sangat2..sepahit hempedu.kih2..

Pas kejadian ne..
 <3 div="">
<3 div="">
<3 div="">
Klik cini kl x ingt =>
abidatun2010.blogspot.com/2013/04/oo-meroyan-0-meroyan-oo.html

Tu episod 1..episod 2 ne aku br nak citer..yeeee sbr la
Sikit..jd org tu leg SABAR x...
Kejadian ne berlaku kat tempt keje...gadoh ngn SENIOR plak tu..
Kan aku dh ckp bln 3 ne aku asyik cr gadoh jek
Ngn org dh x kesah dh ngn sape...ade aku kesah...wakkk
Aku ne nk la couple blik ngn member aku si Diana tu..tapi SENIOR aku ne
X kasi per lagi naik angin r aku..siap soh aku berhenti keje lg..
Kl dh x thn keje kt sini...per lg sebak dada aku
Dengor org yg aku anggp kakak aku sendiri
Leh ckp cm tu..ingt aku ne x der hati n perasaan gamOknyer..
Ckp sedap mulut jek...pd ari yg sme gak aku p jumpa
BOs n SUPERVISOR citer kan pasal kes ne...

OHHhh tau plak dia melenting bile kne panggil ngn bOs..haha.
PADAM MUKA waka..kuar jek dri blik Bos 
Dia meluahkan perasaan pd DOTIEY plak n ramai lg r...
SI Diana dh tersengguk2 da nangis...
Aku ngn muka x berslh wat bodoh jer r..ade aku kesah
Ko nk nangis ker nk melalak ka...hu3
Tapi pas tu aku n DIA setle kt situ gak...
Sbb der kejadian x diingini berlaku t aku citer ...post akn dtg..tgggggg...


Lawo x cayer hahahaha...x berjenis lgsung..

No comments: