Followers

01 April 2013

......o_O MEROYAN 0 meroyan o_O......



Hai sumeeerr...
Malam yang sepi hanya kedengaran dengkuran kecil 
Dari my huby ... hati gundah gulana tak dapat nak lelapkan 
Mata..begitu degil sekali....aku pun x fahamm..
Wahai mata tiidur la sayang aku keje la esok puki Labohhh hok2...
Tetibe jek he2.....

Untuk menyemarakan lagi malam ne ..
Aku nok kongsi satu cite supaya kiter...
Boleh amik iktibar di kemudia hari.
Pada suatu hari....ade seekor kucing...opsss salah plak..

Cam ne citer dier..stright the points..
Aku dh gad0h ngn sowg jirn aku ne..
Name dier...emm PUKI kot..x leh bg tau nme btol
X pasai2 kne plak0ng ngn laki dier...
Tau jugak tak0t aku ne kan kan hehe...biase la kite
Ne kan manusia mane de Yang sempurna t0l kan kak bedah huhu...

Satu ari dia dtg umh mintk tolong btkn dia
Punye facebook Baru..aku bt r..pas tu aku tteeeerrr Add la dia..
Dr situ la segalanye bermula....
Rupa2nye si PUKI NE de skandal Ngn kwn laki dier sendiri...adoiii leh kantoi la plakk ngn aku...wowowo..
Salh dier sbb x cover line..
Dier punyer cuak siap warning2 gua lg...
Satu ari nsib dia x baik kant0i la ngn laki dierrr...adoii parahh2..
Nk pendek kn cite dia kn slhkn aku kl dia ngn laki dia bercerai...


Perhhhh aku blh naik angin tanpa fikir
Panjang tros kol dia n saund dia cukup2....nasib r aku keje
Kl x mmg bertumbuk kt dpn rumah ...kl dh emosi
Menguasai akal fikiran ni  la terjadi...pas
Kejadian tu dia x kuar rumah pun...kte jiran2 dia tengh bertapa
Kot huhu...aku ckp alaaa kejap jer tu pas tu wat blik
Prangai lme dia tu...
Tup2 mmg btol er y aku ckp x lme pun dlm 1 month kete br kuar
Tros terpcak dpn umah x reti2 nk msOk..
KETE ALZA PUTIH tuuuuu...waaaa jeles2...
Hahaha de aku kesah stakat kete bank...ingt x semput ker nk membayar..
Jgn smpai nnt kne tarik sudah...time 2 meh kte sesama
BERTEPUK TANGAN wakakaka...

Nah amek kooo ...wakaka...


No comments: